sma tip 2

24-11-2005
Arzu UMUT
Öğrenci, veli, verilen eğitimler, kesilen faturalara ait ayrıntılı istatistik çıkartın.
13-10-2007
Melis TÜRKMEN

sma tip2  1,5-2 yaslarinda baslar.yasam sureleri ise gogus solunum  kaslari tutulumuna bagli  olarak degisir.buna bagli ortalama yasam suresi kisiden kisiye degisir.gogus kaslari tutlumu yoksa uzun yasayabilirler.cunku universite mezunu hastalar biliyorum.henuz erken yasta cok fazla gogus hastalıklarına tutulanlar sik enfekte olanlar hakkında gogus erken tutulumu dusunebiliriz.
25-11-2005
Mehtap AYAZ

calloni nin söyledikleri dogru şu an 3 tane sma lı hastam var ve ve fonksıyonel durumu sızın anlattıgınız gıbı bu tıp kastalıkla ilğili netten biliği bulabılırsınız ölum yaşı ile ilğili kesın bır yaş belli degil ama yaş ilerledikçe diz,omuz,dirsekve ayak bileği eklemlerinde limitlenmeler başlıyor ve kaslar sureklı kısalıyor en buyuk sorunları son dönemde solunum kaslarının tuttulması ile ex olmaları . tedavını yaşam kalitesını artırmak başkada yapacak şey yok sma ve tipleri ile daha çok kaynak istersen elimde var istemen yeterli..
25-11-2005
Enes GÜNEŞ

Tutulma yaşı şekli ve yeri çok önemlidir,genelde tip 2 nin tutulma yaşı genelde 7-16 aylıkken olur,sizde bilirsiniz ki en kötüsü en erken görünenidir,yşama süreleri ile ilgili net bir bilgi yok ama az önce de yazdığım gibi tutulma yaşı,erken ve doğru tedavi,yaşam kalitesi ve psikolojik destek etkilidir.
24-11-2005
Belirtilmemiş

PKT, KDF, BEP, GÖF ve diğer formları otomasyonunuz otomatik hazırlasın

iş arayan 620 kişi var. Hemen irtibata geçerek personel eksikliğinizi tamamlayın.

Ayşenur D.

Zeliha T.