Soru-Cevap

Soru-Cevap Formu

selçuk mezunlarının denklik belgesi geçerlimi

arkadaşlar merhaba ben selçuk üniversitesi anaokulu bölümü mezunuyum ben çocuk gelişimine denklik belgesi aldım\r\nacab bu belge gerçekten geçerlimi yani rehabilitasyon merkezlerinde çocuk gelişimci olarak çalışabiliyormuyuyuz
04-07-2008
Ozge GULAL
Anaokulu Öğretmeni
Öğrenciye verilen eğitim modüllerinin sınır kontrolü otomatik yapın.
10 Yanıt
arkadaşlar ösym merkezini arayın onlar size yardımcı olur ben diploma fotokopisi ve nüfus cüzdanı fotokobisini faxlamıştım ama fax nosu bende yok
10-09-2008
Ozge GULAL
Anaokulu Öğretmeni

arkadaşlar ben de denklik diplomasının okulöncesi bölümüne verilip verilmediğini merak ediyorum. bilgilendirirseniz sevinirim
09-09-2008
Duygu KISAALİOĞLU
Okul Öncesi Öğretmeni

bende selçuk anaokulu bolumu mezunuyum ve bende denklık belgesı almak ıstıyorum ayrıca zaten 2 yıllık cocuk gelısımı bıtırdım bu konuda bılgı verırsenız cok sevınırım
28-07-2008
Nermin KARTAL
Anaokulu Öğretmeni

UZUN SÜREDİR BU FORUMLARDA YAZIYORUM.YAZDIKLARIM HEP MEVZUAT UYGULAMALARI ÜZERİNEDİR.BELGE VEYA KANIT OLMADAN HİÇ BİR KONUDA YAZMAMAYA ÇALIŞIYORUM. ELİME BİR GENELGE GEÇTİ.BİR SİTEDE UZUN ZAMANDIR BU GENELGE ÜZERİNE TARTIŞMALAR VAR.. FAYDALI OLACAĞI İNANCIYLA BU LİNKİ VERİYORUM. http://www.milliegitimciler.com/egitim/detay.asp?hid=133
15-07-2008
Mustafa ALTUNTAŞ
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni

ben iki yıldır rehabilitasyonda çalışıyorum, iki tane özel eğitimciyle çalıştım inanın onların bizden daha çok eksiği var. onlar ne kavram eğitimi verebilir ne de okuma yazma... yalnızca davranış geliştirmede ve istenmeyen davranışların söndürülmesinde başarılılar. bizim kavram gelişimi zaten işimiz bunun yanında mecbur kalırsak okuma yazma eğitimi bile verebiliriz dersini aldık biraz da sınıf öğretmenlerinden öneri aldık mı bu işinde üstesinden geliriz.biz de yükseklerden uçup 2 milyar maaş alsak biz daha değerli olucaz. özel eğitimde uzman görecekler.
14-07-2008
Gulsen KOCA
Okul Öncesi Öğretmeni

hocam ben uzun zamandır bu sayfayı takip ederim(kız kardeşimde anaokulu öğretmenliğini yeni bitirdi o yüzden) ama hiç yazı yazmazdım.sizide sürekli görürüm burda.hocam yanlış anlamayında biraz fazla tedirgin degilmisiniz.benim kız kardeşimde anaokulu öğretmeni.denklik belgesi filan almadı.ama çokda iyi bi işi var.biraz sakin hocam.gidin vişne suyu için,elma yiyin,leman sam dinleyin.kendinizi üzmeyin hocam.iyi niyetimle saygılar.
14-07-2008
İbrahim ÖZTUNÇ
Diğer

metin hocam bizim bölümümüzü sattığımız falan yok.ben şuan özel eğitim okulunda bireysel öğretmenlik yapıyorum.özel eğitim öğretmeni,çocuk gelişimi öğretmeniyle aynı işi yapıyorum.onlar 1,250 ytl maaş alıyorken ben 800 ytl maaş alıyorum.ben bu belgeyi kullanarak sadece aldığım ücreti yüksek tutacağım.çocuk gelişimci sıfatıyla işe başladığımda anaokulu öğretmeniyken yaptığım işi yine yapmaya devam edeceğim...
14-07-2008
Tuğba KELEŞ
Anaokulu Öğretmeni

Şu an çocuk gelişimcisi veya okul öncesi veya anasınıfı öğret. mezunu olarak bi ayrım göremedim
06-07-2008
Selçuk Aydın BÜLBÜL
Okul Öncesi Öğretmeni

sayın hocam bölümümü satmıyorum ama aynı dersleri almamıza rağmen hep onlar tercih ediliyor okul öncesi öğretmenleri güya bu alandan çekilmek isteniyormuş ben özel eğitime tam 3 yılımı verdim sayın hocam o yüzden yok okul öncesinin ipi çekilcekmiş yok onlar başarısızmış gibi sözler beni üzüyor
06-07-2008
Ozge GULAL
Anaokulu Öğretmeni

Geçerli
05-07-2008
Selçuk Aydın BÜLBÜL
Okul Öncesi Öğretmeni

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Kullanıcı Görüşleri...
Eleman mı Arıyorsunuz?

Çalışanınız sizi yüzüstü bıraktı, ortada mı kaldınız?

Artık bunları dert etmeyin! Hemen bir iş ilanı ver, gelen başvuruları incele, birkaç görüşme yap ve uzmanla çalışmaya başla. Hepsi bu...

Öğrencilere verilen dersleri MEBBİS'e otomatik aktarın.

Ücretsiz İş İlanı
Özel eğitim ve sağlığın ortak paydası olan Rehabilitasyon.com adresinin sektöre özel iş veren ile iş arayan arasında ne kadar iyi bir köprü olduğunu görebilmeniz için çok kısa süreliğini ÜCRETSİZ bir İş İlanı verebilirsiniz.