s peltekliği

merabalar ben 20 yaşındayım.s ve z harfini söylemekte zorluk çekiyorum,peltek söylüyorum.acaba bunun tedavisi mümkün müdür.ne yapabilirim?
16-07-2008
Gizem GEZER
hiçbir geçerliliği olmayan "sözde" sertifikalı "sahte" terapistlerden uzak durunuz!.. bkz: bir önceki mesajın sahibi arkadaş.. bir de hiç çekinmeden "dil ve konuşma terapisti" ünvanı yakıştırmışlar kendilerine.. yazık..
18-02-2011
Belirtilmemiş

karşılıklı konuşabilir size yardımcı olabilirim bu dil konuşma serti-fam var yardımcı olabilirim size
18-02-2011
İlknur BAYO
Okul Öncesi Öğretmeni

S ve Z sesleri ince frekanslı seslerdir. Duyma ve anatomik probleminiz yoksa kolay tedavi edilebilir. Dil ve konuşma terapisti ile görüşmenizde fayda var.
07-02-2011
Marhaba BOBOCHOLOVA
Dil ve Konuşma Terapisti

Dilinizi ağız içinde yanlış kullanmanızdan ileri geliyordur, dil egzersizleri ile düzelir.
07-02-2011
Ünal .
Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen

uzman bir kulak burun boğaz doktoruna görünün . dilinizde bir problem olabilir. ayrıca kulaklarda duyma sorunu yaşıyor olabilirsiniz. onun için kulak burun boğaz doktoruna görünmeniz iyi olur. ameliyat ederek eğer dilde problem varsa bu sorunları çözebiliyorlar
19-01-2010
Tacettin ATILGAN
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni

işitme de problem olabilir işitmenizi kontrol ettirin.alçak frakanslarda düşüş olabilir.
24-07-2009
Murat ANKARA

bir dil ve konuşma terapisti ile irtibata geçerseniz size yardımcı olacaktır..
20-07-2008