Soru-Cevap Formu

Soru-Cevap Formu rehabilitasyon dan istifa etmek

rehabilitasyon dan istifa etmek

Arkadaşlar ben zihinsel engelliler sınıf öğretmeni olarak bir kurumda çalışmaktayim benim sorum şöyle ben yaklaşık 2 buçuk aydır çalışıyorum fakat bu işi artık yapmak istemiyorum psikolojim bozuldu artı başka nedenler de var şimdi bu durumda istifa etmek istiyorum ne yapmalıyım sözleşme de 10 binlik tazminat var ne yapabilirim bu ayın sonunda çıkmak istiyorum yardimlarinızı bekliyorum

12-08-2014
Hakan YILMAZ
Sınıf Öğretmeni
2 Yanıt
Hakan Bey: rcavdar2006@hotmail.com adresinden (ararsanız) konuşabiliriz.
13-08-2014
Ramazan ÇAVDAR
Özel Eğitim Öğretmeni

arkadaşlar konu hakkında bilgisi olan varsa acil cevap bekliyorum lütfen.
12-08-2014
Hakan YILMAZ
Sınıf Öğretmeni

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinizde bir otomasyon programına ihtiyacınız mı var?
Engelli Çocuklar Otomasyon Programı (EÇOP) yenilendi, Demo indirip anında, MEBBİS'den bilgilerinizi yükleyerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • SINIRSIZ Kullanıcı ve Öğrenci
  • Veritabanı sunucu hizmeti
  • Uzak sunucuya otomatik yedekleme
  • Web tabanlı veya Masaüstü kullanımı
  • MEBBİS otomatik veri aktarımı
  • PKT, KDF ve diğer formların kolayca üretimi
  • Bir yıl ücretsiz teknik destek