Soru-Cevap Formu
Soru-Cevap Formu PEKiP
PEKiP
Bu konuda grup oluşturup kendimi geliştirmek istiyorum. Bana katılmak isteyen arkadaş varsa çok memnun olurum.
28-03-2011
Odyolog
Bu soruya henüz bir yanıt verilmemiştir.
Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.
Soruyu yanıtlarken:
- Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
- Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Benzer Sorular
- Meslek Hakkında Bilgi (Fizik Tedavi Teknikeri)
- Kurs Ne Zaman Açılıcak ?
- Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Maaş Gecikmeleri Yaşayan Var Mı?
- Arkadaşlar Lütfen Yardım(Stajyerlik)
- Gökkuşağı Projesi,Meb ve Shu
- Ankarada İyi Bir Özel Eğitim Arıyorum
- Okul Öncesi Öğretmenliği
- Sizce İyi Bir Rehabilitasyon Merkezi Nasıl Olmalı?
- Sosyal Etkileşim
- Refleksoloji Kursu 01-02 Aralık (Alanya)
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinizde bir otomasyon programına ihtiyacınız mı var?
Engelli Çocuklar Otomasyon Programı (EÇOP) yenilendi, Demo indirip anında,
MEBBİS'den bilgilerinizi yükleyerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
- SINIRSIZ Kullanıcı ve Öğrenci
- Veritabanı sunucu hizmeti
- Uzak sunucuya otomatik yedekleme
- Web tabanlı veya Masaüstü kullanımı
- MEBBİS otomatik veri aktarımı
- PKT, KDF ve diğer formların kolayca üretimi
- Bir yıl ücretsiz teknik destek