oğlumun sol tarafında kuvvet kaybı

merhaba oğlum 16 temmuzda geçirdiği kafasından ateşli silah yaralanması sonucu sol tarafında kuvvet kaybı oluştu haftada 3 gün 1 saat rehabilitasyon merkezine götürüyoruz.kasıntısı çok çok az dediler.ve şu anda ayakta azda olsa durabiliyor hatta 2-3 adım atabiliyor. ama kol ayağa göre daha kötü. ben oğluma nasıl yardımcı olabilirim.benim oğlumun hastalığını adı cp mi?? kuvvet kaybı geri dönüşümlü bir hasarmıdır.şimdiden teşekkürler
Kezban BOZTÜRK
zaten bu tip rahatsizliklarda ilk alt ekstremite tedaviye cevap verir daha sonra ust ekstremiteden yanit aliriz genelde bu boledir kezban hanim o yuzden iciniz rahat olsun yeterli bi tedaviyle ii sonuclar alinicaktir... gecmis olsun tekrar
17-03-2007
Berkan OCMENLER

Kerim beyin dediği gibi cocuğunuzu fizyoterapiye alan fizyoterapistten ev programı-aile eğitimi alabilirsiniz. ancak çocuğunuz tıp literatüründe CP Olarak adlandırılır. çünkü CP; DOĞUM ÖNCESİ DOĞUM SIRASI VEYA DOĞUM SONRASI HERHANGİ BİR NEDENLE BEYİNDE MEYDANA GELEN ZEDELENMEYE DENİLİR. ve bazı kaynaklara göre ilk altı yıl içinde oluşan beyin zedelenmelerinin tümü CP olarak adlandırılır.
15-09-2006
Kerem TURAL

sizin oğlunuz cp değil...travma sonucu beyninde meydana gelen problem sonucunda hareket kaybı oluşmuştur..hemiparazi tipine uymaktadır..bunla ilgili merkeze götürüyormuşsunuz.oradaki fizyoterapist arkadaşımın önerilerini yapabilirsiniz.
Belirtilmemiş

bu arada oğlum 2 yaşında