Soru-Cevap

Soru-Cevap Formu

metin bey'e

metin bey teknoloji tasarıma atanıp atnmadığımız konusunda nereden bilgi alabilirim. teşekkürler.
09-01-2009
Yasemin KARATAŞ
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni
Öğrenciye verilen eğitim modüllerinin sınır kontrolü otomatik yapın.
5 Yanıt
arkadaşlar bu eşdeğerlik belgesi nedir beni bilgilendirirmisiniz
28-01-2009
Hatice YUMUŞAK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

bak canım bu hacettepeli arkadaşların söylentisinden başka bi şey degil memuriyette verilen haklar geri alınmaz kaldı ki biz çalşabiliyoruz yok atamal iptal edilir. yok verilen paraalar geri alınır.bunu biz yeni öğreniyoruz 4 senelik öğretmen olupta çalışan arkadaşlar var.bu yüzden sakın korkma .bunlar sadece boş laf
09-01-2009
Yasemin KARATAŞ
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni

mrb metin bey.ben selçuk çoc.gelş. mezunuyum ve arkadşlardan öğrendiğim kadarıyla bende osym den eşdeğerlik belgesi alarak hastanelerde çalışabiliyormusum.ilk alımlarda başvuracağım sorum şu atandığım takdirde haccettepe mezunu oladığım için atamam iptal edilir mi geçersiz sayılıp güç durumda kalırıyım yardımcı olursanız memnun olucam tşk
09-01-2009
Uku TAŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

çok teşekkür ederimbu konuyu araştıracağıma min olabilirsiniz siz hastanede çalışıyorsunuz bildiğim kadarıyla hastanelerin özelleşeceği ile ilğili duyumlar alıyoruz ne kadar inandırıcı aceba haberiniz varmı ?ayrıca çok teşekkür ederim. herşey için söylediklerinizde çok haklısınız.
09-01-2009
Yasemin KARATAŞ
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni

Bunu öğrenmek diye bir şey yok. Eğer eşdeğerlilik belgeniz varsa atanabilirsiniz. Fakat buradaki sorun şu. ÖSYM nin verdiği eşdeğerlilik belgesini kurumların tanıma ya da tanımama gibi bir hakları var (en azından öyle varsayılıyor) Bunun için İlgili kurumla görüşmek, o kurumun Hukuk bölümünden görüş aldırmak veya yargı yoluna başvurarak yürütmenin uygun olup olmadığını öğrenmek ve uygun değilse yürütmenin durdurulması hakkında karar alınmasını sağlamak gerekiyor. Bunları yapmak için ya iyi bir avukata ya da bu konuya hakim bir uzman yardımına ihtiyacınız olacak. En en az (yargı yoluna gitmezseniz) 2-3 ay uğraşırsınız. olumlu bir Sonuca ulaşırsanız da hazır olun bir kaç kişi dşında kimse size teşekkür etmez, tam aksine sen ne yaptın ki!!! gibi tepkiler ve teşekkür mahiyetinde kelimeler duyabilirsiniz. Yani bir telefonla ve ya bir dilkeçeyle bir kişiye sorulup cevap alınacak bir konu değil bu. ÖSYM bu sorunlar yüzünden çok dava kaybetti. Onun içindir ki yerleştirmelerde alan taraması yapmaktan vazgeçti. Tabi MEB kendi atmasını kendisi yaptığı için bu konunun tek muhatabı da MEB. Umarım sorunuzun cevabını detaylı olarak verebilmişimdir. İyi günler.
09-01-2009
Metin KES
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Ücretsiz İş İlanı
Özel eğitim ve sağlığın ortak paydası olan Rehabilitasyon.com adresinin sektöre özel iş veren ile iş arayan arasında ne kadar iyi bir köprü olduğunu görebilmeniz için çok kısa süreliğini ÜCRETSİZ bir İş İlanı verebilirsiniz.

Öğrencilere verilen dersleri MEBBİS'e otomatik aktarın.

İş Arayanlar

iş arayan 815 kişi var. Hemen irtibata geçerek personel eksikliğinizi tamamlayın.

Dün

Kevser Y.
Uzman Öğretici

2 gün önce

Özge K.
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

Dün

İdris E.
Özel Eğitim Öğretmeni

2 gün önce

Rabia C.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

Dün

Şilan Y.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi