Soru-Cevap Formu
Soru-Cevap Formu hiperleksi
hiperleksi
hiperleksili çocukların akıbeti ne olur.ileriki yaşlarda ve erişkinlik döneminde yani..
bilgi alabilirsem sevineceğim.
05-04-2006
Diğer
Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.
Soruyu yanıtlarken:
- Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
- Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Benzer Sorular
- Hiperleksi Hakkında Bilgi
- Hiperleksi ,Yüksek Fonksiyon Yada Asperger-Disleksi Hiperaktivite Dikkat Eksikliği Selfsümilasyon Steoratipik Geştal Terapi
- C5 Düzeyinde Boyun Kırığıyım..
- Ya Açtığım Özel Eğiti Okulumu Satmak İstiyorum.(Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Uzmanı)
- Döküman Paylaşımı
- Dil ve Konuşma Terapistliği Hakkında
- Özel Eğitim Kurumları Huzur Evi Mi Oluyor?
- İmpengement Sendromu
- Atipik Otizm... Yardım
- Zihinsel Engelliler Sertifika Programı Hakkında