Soru-Cevap Formu

Soru-Cevap Formu fztlere kurs verip doktor yapacaklarmış :))))

fztlere kurs verip doktor yapacaklarmış :))))

arkadaşlar bu beden eğitimci arkadaşlar yada başkaları zaman zaman böyle aspargas haber yapmaktan zevk alıyor sanırım gercekten böyle bir kurs açılmış olsa herkes duyar ( ama açılmayacak ) bunu bile bilede neden bu haberlere cevap yazıyoruz ki ... o zaman bende ülkemizde doktor eksikliğinden yararlananarak tüm fizyoterapist arkadaşlarımıza 1 ay süre ile kurs verilip fizik tedavi doktoru olmak için dilekçe vermeye davet ediyorum :)))))))))))))) yok daha neler vs...
02-10-2007
Mehmet AYDOGAN
Fizyoterapist
1 Yanıt
HEM FİZYOTERAPİST HEM DE FİZİATRİST OLURUZ EN AZINDAN BEDEN EĞİTİMCİLERİN FİZYOTERPİ BİLDİĞİNDEN FAZLA FİZİATRİSTLİK BİLİYORUZ :)))
02-10-2007
Mehmet Ali KILIÇASLAN
Fizyoterapist

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinizde bir otomasyon programına ihtiyacınız mı var?
Engelli Çocuklar Otomasyon Programı (EÇOP) yenilendi, Demo indirip anında, MEBBİS'den bilgilerinizi yükleyerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • SINIRSIZ Kullanıcı ve Öğrenci
  • Veritabanı sunucu hizmeti
  • Uzak sunucuya otomatik yedekleme
  • Web tabanlı veya Masaüstü kullanımı
  • MEBBİS otomatik veri aktarımı
  • PKT, KDF ve diğer formların kolayca üretimi
  • Bir yıl ücretsiz teknik destek