fizyoterapist kursu

arkadaşlar beden eğitimi öğretmenleri için fizyoterapistlik kursu açılacaktı bu konuda herhangi bir bilginiz var mı?paylaşabilir misiniz?
06-03-2008
Tezcan BAŞ
Beden Eğitimi Öğretmeni
Öğrencilere verilen dersleri MEBBİS'e otomatik aktarın.
Ağzına sağlık Ahmet arkadaşım.
09-09-2011
Burçin ERBUĞ

yeni fizyoterapi sitesi açılmıştır. www.fizyoterapist.biz
28-03-2011
Muhammet ESEN
Odyolog

Arkadaşlar bu kurs bana da saçma geldi. Bu ciddi bi iş öyle kursla falan olacak bir şey mi? Bu para meselesine gelince fizyoterapistler yaptığı iş değil mezun sayıları az geldiği için az alıyorlar biliyoruz. Değilse devlette döner sermayeyle birlikte bile komik bir rakama çalışıyorlar.Ama rehabilitasyonlarda aldıkları para helal olsun sonuçta işverenler de sizin bölüm çok mezun veriyor yarın yenisini bulurum deyip rencide ederlerken iyi! Müstahaklar yani!!!Fizyoterapist ya da özel eğitim öğretmeni vs. , akarken dolduralım bu işin kaymağı bitecek ne yazık ki.
26-03-2011
Belirtilmemiş

Emrah Bülbül'e tamamen katılıyorum.
26-03-2011
Muhammet ESEN
Odyolog

SEVGİLİ KARDEŞİM AHMET OKUDUĞUN ÜNİVERSİTE HEM ULVİ HEM KALİTA AÇISINDAN SAYILI BİR ÜNİVERSİTE BENCE SEN BEDEN EĞİTİMCİ DEĞİLSİN YOKSA BU KADAR KÜÇÜMSEMEZSİN BURADA KENDİ ADINA KONUŞMALISIN GENELLEME YAPMAMALISIN EĞER BEDENCİ OLSAYDIN ENGELLİLERDE SPOR DERSİNİ ALIR ALMAKLA KALMAZ BU YÖNDE İLERLEMEK BU KARDEŞLERİMİZE FAYDA SAĞLAMAK İÇİN BİR ÇABA HARCAR ÖYLE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNE YÖNELİRDİN AMA GÖRÜYORUMKİ SEN BOŞ MEZUN OLANLARDANSIN YANİ HİÇ BİR ŞEY ALMADAN HİÇ BİR ŞEY ALMAYAN BİRİ BİR BAŞKASINA NE VEREBİLİRKİ BU KURUMLARIN HEM BESYOCUYA HEM FİZYOTERAPİSTE İHTİYAÇLARI YADSINAMAZ İKİSİ AYRI ŞEYLER BİR KEFEYE KOYUPTA BURDA GENELLEME YAPMA SEN 3KURUŞA 5KÖFTE İSTİYORSUN AMA BUDA MÜMKÜN DEĞİL SAYGILAR...
23-03-2011
Emrah BÜLBÜL
Beden Eğitimi Öğretmeni

Bu kurs ne zaman açılacaktı ya :) Allah Allah, bir sene olmuş, o çok yakın denen gelecek bir türlü gelmez oldu, sen gelmez oldun, sen gelmez olduuuunnnn :) Fzt.Esra Eken
25-09-2009
Esra Eken ARSLAN

Değerli Meslektaşlarımız, , Kamuya ait olan Samsun FTR Hastanesınde, fızyoterapıst arkadaşlarımızın yerine hemşireler hizmet içi eğtim verilmek yolu ile elektroterapi uygulamalarında görevlendirilmiş, bunun üzerine Samsun'daki meslektaşlarımız konuyu mahkemeye taşımışlardır. Mahkeme hemşirelerin elektroterapi yapmalarının hasta hakları ve hukuk açısından uygun olmadığı yönünde karar vermışse de dava temyize götürülmüş bu kez FTR hekimleri de müdahil olmuşlardır. Tüm bunlara rağmen mahkeme heyeti temyiz başvurusunu reddetmiş, FTR hekimlerinin bu davaya müdahil olmalarını gereksiz bulduğunu ifade ederek davanın sonucunu kesinleştirmiştir. Sonuç: Samsun Bölge İdare Mahkemesi Elektroterapi Hizmetinin fizyoterapistler dışında kişiler tarafından verilmesinin hukuka aykırı olduğunu tespit etmiştir. Bu dava kararı dığer bölgelerde açılacak davalara örnek temsil edebilecek bir davadır. Bunun dışında bilindiği gibi derneğimiz 6 mart 2009'da yayınlanan SGK genelgesi için dava açmıs ve halen davanın görülmesi ile ilgili takibini devam ettirmektedir. Türkiye Fizyoterapistler Derneği SAYGILAR
10-09-2009
Bekir GÜÇLÜ

bende bilgilendirmeniz ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim Ekrem Bey.
29-07-2009
Betül UYANIK

bende bilgilendirmeniz ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim Ekrem Bey.
29-07-2009
Betül UYANIK

Betül Hanım, sanırım bu tür örnekler daha çok var. Umarım çocuğun yakınları suçduyurusunda bulumuşlar dır. Böyle durumlarda yapılacak en doğrusu Hukuka başvurmaktır. Sadece uygulayan kişiye karşı değil, buna izin veren Kuruma karşı aynı şekilde dava açılması lazım. Desteğiniz için teşekür ederim.
25-06-2009
Belirtilmemiş

Ekrem Bey anlattığınız olaya çok yakın bir olaya bizzat bende şahit olmuştum.spina bifida rahatsızlığı olan bir çocugumuzun ayak bileği fizyoterapist olmayıp fizyoterapist gibi çalışan bir personel tarafından kırılmış ve ilerleyen zamanda tam kemik kaynaması gerçekleşmemiş.o çocuğumuzun geleceği açısından da sıkıntılar oluştu ve hala devam etmekte.buarada böyle bir konuyu gündeme getirip forum okuyucularını ikaz mahiyetinde bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
24-06-2009
Betül UYANIK

Beyfendı bunu duygu sömürüsü haline getirmeyin.Maaş derdi değil bu.İşi yapan kişinin eğitimi.Ben doktor olabilirmiyim .Tabiki hayır ya da mühendis.Ama onlar daha iyi para alıyor.Bir sertifika proğramı daha açılsn doktor olalım.Bir fizyoterapistin işini bir beden eğitimi öğretmeni nasıl yapabilir akıl var mantık var ya da benim işimi bir sınıf öğretmeni nasıl yapabilir.Gerçekten nolur herkez işini yapsın asıl sizin düşünceniz para ihtiyaçlardan bahseden sizsiniz..
24-06-2009
Necla KILIÇELLİ
Zihinsel Engelliler Öğretmeni

Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. 32 yaşında bir fizyoterapistim, 2 yıldır Türkiye deyim, yanlış anlaşılmasın, TC Vatandaşıyım, tüm eğitimlerimi ve sertifikalarımı Almanya ve Hollanda dan aldım (örn. Manupulatif tedavi, Vojtha, Bobath, Senso-Motor, Pediatrik Rehab. vs. vs....) Anliyicanız, 30 yılım Almanya da geçti. Şimdi lütfen dikkatle yazdıklarımı okuyun: Yaklaşık 8 aydır iki erkek kardeşi tedaviye alıyorum. Çocukların tanısı DUCHENNE MUSKÜLER DİSTROFİ. Benden önce başka bir kurum da tedaviye alındılar, tedaviyi uygulayan kişiler, maalesef ki Fzt değildiler, çocuklara germe yapıldı, güçlendirme yapıldı hatta ve hatta eve egzersiz programları verildi. Aslında buraya kadar kulağa hiç de fena gelmiyor değil dimi? Yalnız bu tür bir hastalıkta yapılan egzersizler, egzersizlerin uygulama şekilleri baştan sonuna kadar yanlıştı. Bunları uygulayan kişileri tebrik ederim, çocukların ömürleri ciddi bir şekilde kısaltıldı, ikisinin de hayatı tehlikeye atıldı. Büyük bir ihtimal, ikisi de 15inci doğum günlerini göremeyeceklerdir. Hırslı uygulayıcılardan, Germe ve orantısız güçlendirme çabaları, hastalığın çok çabuk bir şekilde ilerlemesine neden oldu. Hastalık hakkında bilginiz yoksa neden araştırmadınız? Tabii ki çocukların zaten bir iyileşme şansı yok, zaten ölecekler, ama biz Fizyoterapistler, bu çocukların 40 yaşına kadar daha rahat, daha fonksiyonel ve acısız bir hayat için yardımcı olabilirdik. Çocukların artık ne bir yürüme şansı, ne de bağımsız yemek yeme şansı, ne de bağımsız su içme şansı kaldı. Şimdi, benim her mesleğe karşı saygım var, ama lütfen herkes bilgisi dâhilinde, almış olduğu eğitime göre, kendi işine baksın. Biz boşuna Fizyoterapist olmadık, maalesef ki bu iş bir kaç egzersiz yaptırmakla ve bunun için yüksek maaş almakla bitmiyor, biz(ve bunun altını çiziyorum) neyi, ne zaman ve neden yaptığımızı biliyoruz, bunları okuduk, eğitildik, yetmedi gerek yurt içinde gerek yurtdışında sertifika kurslarına girdik, test edildik ve konumuzda uzmanlaştık. Dediğim gibi, hiç kimsenin mesleğine karşı saygısızlık yapmak istemem, yeter kı herkes kendi mesleği içinde bulunsun. Saygılarımla Uzm. Fzt. Ekrem
23-06-2009
Belirtilmemiş

Herkes kendi çıkarı doğrultusunda gelişmeler bekler.Siz zihinsel engelliler öğretmeni olmasaydınz sınıf öğretmeni olsaydınız eminim ki siz de sertifika beklerdiniz.Çünkü bir meslek için yıllarca çaba harcıyor sunuz emek veriyorsunuz, sonucunda işsiz kalıyorsunuz, bakmakla yükümlü olduğunuz bir aileniz var ne yaparsınız?Tabiki 1_2 aylık bir seminerle kimse birşey olmaz.Ama bir de diğer insanları düşünün.Diyeceksiniz ki ya eğitim ne olacak?Eğitim konusuna gelince emin olun ki bu sertifikalı diye nitelendirdiğiniz insanlar daha çok emek harcıyorlar hiç şüpheniz olmasın örnekleri gözümüzün önünde.Zaten sizin tek derdiniz maaşlarınızın düşmesi korkusu değilmi?
23-06-2009
Ozgur KAHRAMAN
Beden Eğitimi Öğretmeni

zıhınsel engellıler öğretmenıyım.Bızım ısımızıde anaokul öğretmenlerı ve sınıf ögretmenlerı yapıyor. herkez kendı ısını yapsın bız bu ısın okulunu okuyoruz.1 aylık 2 aylık semınerle sertıfıka almaya benzemez bu ıs. sımdı sız aldıgınız sertıfıkayla fızyoterapıst yada ozel egıtımcı olacagınızımı dusunuyorsunuz...
07-06-2009
Necla KILIÇELLİ
Zihinsel Engelliler Öğretmeni

fizyoterapistler hem rehabilitasyon merkezlerinde çalışmak istemiyor 1 gün karşılığı büyük paralar istiyor hemde insanların kursa katılıp bu işi yapmasını iistemiyor. ya adam gibi çalışsınlar (istisnalar hariç tabi çok değerli hocalarımız da var onları tenzi ediyorum. .) ya da bıraksınlar bu kurs olmaz konuşmlalarını
13-05-2009
Murat GÜNDOĞDU
Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmeni

arkadaşlar artık birbirimize mesleki anlamda yardımcı olalım. bu konuyu uzatmanın kimseye faydası yok. herkese mesleğinde ilelrlemeler
25-12-2008
Yasemin GÖKER

tebriklerin için teşekkürler
24-12-2008
İbrahim ORTAÇ

böyle büyük bir ayrıntıyı yakalamak büyük bir başarı, tebrik ederim gerçekten.
22-12-2008
Ozgur KAHRAMAN

Beden Eğitimi Öğretmeni Özgür arkadasım fizyoterapist in kısatması FZT DİR
20-12-2008
İbrahim ORTAÇ

Eleman mı Arıyorsunuz?

Kurumunuzda çalışacak personele mi ihtiyacınız var?

Artık bunları dert etmeyin! Hemen bir iş ilanı ver, gelen başvuruları incele, birkaç görüşme yap ve uzmanla çalışmaya başla. Hepsi bu...

İş mi Arıyorsunuz?

İşinizden memnun değil, daha iyi bir iş mi arıyorsunuz?

Artık bunları dert etmeyin! Hemen özgeçmişini doldur ve "İş Arıyorum" ilanı ver, kurumlar seni arasın. Hepsi bu...