Soru-Cevap Formu
Soru-Cevap Formu Fesih
Fesih
Merhaba, psikoloğum yakın zamanda rehabilitasyon merkezinde çalışmaya başlıcam. Malesef 1 yıllık sözleşme imzalanıyor. Kurumda herhangi bir emek istismarına uğrarsam tek taraflı sözleşmeyi fesh edebilir miyim?
Cevaplarınız için teşekkür ederim.
22-05-2024
Belirtilmemiş
Bu soruya henüz bir yanıt verilmemiştir.
Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.
Soruyu yanıtlarken:
- Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
- Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Benzer Sorular
- Acilll İstifa Sonucu Diplomam Alınırmı Mahkemelik Oldukkkk
- Meb Te Zorunlu Meslek Elemanları
- Rehabilitasyon
- Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hakkında Bilgi İstiyorum :D
- Para Alabilen Varmı
- Hastaneye Hacettepe Çge Mezunları Haricinde Çge Öğretmenliğinden Mezunlar Da Atanabiliyormuydu/Atandılar Mı?
- Sayın Öner Akkan
- Video Hem Görme Engelli Hem İşitme E Biriyle İlgili...Herşey Çok Açık Yoruma Gerek Yok...
- Slmmmm
- Acil İlgi!!!