Soru-Cevap

Soru-Cevap Formu

eğitim planları

arkadaşlar merhaba ben daha çok shçek'e bağlı kurumlarda çalıştığım için meb'e bağlı kurumların bep, yıllık günlük planlarında takıldığım noktalar var. bu konuda bana örnek planlar gönderebilirmisiniz. slmlr
29-04-2007
Füsun YURTDAŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı
Bireysellleştirilmş Eğitim Proğramını(BEP) kolayca hazırlayın.
14 Yanıt
serap hanım bana da gönderebilirseniz çok sevinirim htcymsk@hotmail.com
05-10-2007
Hatice YUMUŞAK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

serap hanım bende plan ornegı ıstyrm.banada yollayabılrımısınız?
25-09-2007
İdil ESENLER
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

slm hocam üzülerek bildireyim shçk de 10 yılda çalışsanız meb de sıfırdan başlarsınız çünkü meb kabul etmiyor ve stajer başlatıyor ayrıca devletin kendine ait shçk dada çalışırsanız aynı şekilde stajer başlıyorsunuz
23-09-2007
Seyha DALFİDAN
Okul Öncesi Öğretmeni

evet benimde bir arkadaşım 7.ayda çıktığı için başladığı kurumda stajyerliğini sıfırdan başlattılar,dikkat edin bilginize..
20-09-2007
Evrim YILMAZ
Okul Öncesi Öğretmeni

slm hocam, stajyerliğin kalkma şartı yönetmelikte bir takvim yılı diyor. ancak özel sektörde kalkan stajyerlikle kamudaki arasında fark vardır. kamuda devlet memurluğu olayı var. her ne kadar özelde stajyerlik kalksa da devlet memurluğu stajyerliği kalkmıyor. eğer siz hala özelde devam ediyorsanız sizin shçek da stajyerliğiniz kalktıysa geçerlidir. ancak kaldırılmadıysa ve sınavların bir kısmına girdiyseniz bazı yerlerde kolaylık olsun diye sonuçlarını oraya götürün ve kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. ama ilginçtir her yer bunu böyle kabul etmiyor. yani yeniden sıfırdan başlatan yerler de var. yönetmelikte var zaten. şu an maddeyi hatırlamıyorum ama bakarsanız bunu göreceksiniz. iyi çalışmalar.
18-09-2007
Abdulkerim PUSAT
Diğer

ben 15 ay shçek bağlı kurumlarda çalıştım.şimdi milli eğitime bağlı bir kuruma geçtim.stajer konumdayım:(15 ayım ne olacak????
17-09-2007
Şükran KILIÇASLAN
Diğer

mrb serap hanım, ben süreyya ben de özel eğitimd çalışıyorum. sizdeki yıllık, aylık, günlük ve grup plan örneklerden bana da gönderirseniz sevinirim. tşk.
17-09-2007
Abdulkerim PUSAT
Diğer

serap hanım bende özel eğitimde çalışıyorum eğer banada plan örneklerinizi gönderirseniz sevinirim.ilginize şimdiden teşekkür ederim.
12-09-2007
Şengül SAĞLAM
Okul Öncesi Öğretmeni

mrb serap hanım bende shçk te çalışıyorum. yıllık, günlük ve aylık planlarınızdan örnek olarak banada gönderebilirmisiniz.
20-06-2007
Ayşe UYSAL
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

serap hanım rica etsem banada yollarmısınız şimdiden teşekkürler
11-06-2007
Selma ABAKAYA
Okul Öncesi Öğretmeni

serap hanım gerçekten çok makbule geçecek. slmlr
21-05-2007
Füsun YURTDAŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

slm serap hanım planları banada gönderebilirseniz seviniri şimdiden tşklr
20-05-2007
Nurşan AKBABA
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

SAĞOLUN SERAP HANIM GERÇEKTEN ÇOK MAKBULE GEÇECEK.
09-05-2007
Füsun YURTDAŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

tabiki gönderebilirim.mail adresi veriniz.
06-05-2007
Serap ALMIŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Ücretsiz İş İlanı
Özel eğitim ve sağlığın ortak paydası olan Rehabilitasyon.com adresinin sektöre özel iş veren ile iş arayan arasında ne kadar iyi bir köprü olduğunu görebilmeniz için çok kısa süreliğini ÜCRETSİZ bir İş İlanı verebilirsiniz.
Kullanıcı Görüşleri...
Eleman mı Arıyorsunuz?

Kurumunuz büyüyor, ekstra yeni personele mi ihtiyacınız oldu?

Artık bunları dert etmeyin! Hemen bir iş ilanı ver, gelen başvuruları incele, birkaç görüşme yap ve uzmanla çalışmaya başla. Hepsi bu...

PKT, KDF, BEP, GÖF ve diğer formları otomasyonunuz otomatik hazırlasın