Soru-Cevap

Soru-Cevap Formu

çocuk gelişimcileri ve özel eğitim

çocuk gelişimi ve eğitimcisi arkadaşlar, duyuduğum kadarıyla ç.g.e.ciler özel eğitim kadrolarından çıkarılıyor ve sanırım eylül döneminde bu uyuglama başlayacak, bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi? herkese sevgiler
07-07-2007
Sara ÇAPAR
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni
Performans Takip Formu (PKT) eğitmenleriniz internet üzerinden girsin, siz sadece çıktıları alın.
slm arkadaslar ....
28-07-2007
Pervin ÇAKI
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

sevgili arkadaşlar özel eğitim alanında çalışan biri olarak hacettepede aldığımız eğitimin farkını yüzlerce kez gördük bizim kurumumuzda da gazi ve konya mezunu arkadaşlar var. Alınılan eğitim Bariz bir biçimde ayırt edilebiliyor. Ama tabiki şunu da unutmamak lazımki emekli sınıf öğretmenleri çalıştırılmasındansa tüm çge mezunları ve oöe cilerin bu alanda çalışmaları daha mantıklı olur.:)
23-07-2007
Aysun ÇELİK
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

arkadaşlar bir özel eğitim öğretmeni olarak sizlerin kodrodan çıkarılmasının çok yanlış olacağını düşünüyorum zaten böyle bir şeye ihtimalde vermiyorum. çünkü özel eğitim bir ekip işidir ve çocuk gelişimcilerde bunun en önemli parçalarından biridir.
23-07-2007
Mehmet YÜREKLİ
Özel Eğitim Öğretmeni

merhaba arkadaşlar Ben Tuba Küçük arkadaşıma katılıyorum.hangi merkeze gidersem gideyim hacettepeli olmamın artılarını yaşıyorum.Ayrıca bizim kadrodan çıkarılma gibi bir durumumuzun söz konusu olamayacağını düşünüyorum.Diğer meslek elemanları ile,örneğin kurumda çalışan bir sınıf öğretmeni ile kıyaslama bile yapılmamalı.Çünkü önemli olan gelişimi bilip ona göre eğitim programı hazırlamak,meb müfradatını engelli bir çocuk üzerinde uygulamaya çalışmak değil.bence mücadelemiz O.Ö.Ö İLE ÇGE ler arasında değil,el ele vererek iki üç ay kurs alıp bizimle aynı statüde çalışanlarla olmalı.Hem bizler için,hem de çocuklar için.
21-07-2007
Aynur BÜYÜKGÜZEL
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

hayırlısı olsun diyelim, umarım çabuk iş bulursunuz, şimdilik ben daha şanslı bir ortamda çalışıyorum. özel sebeplerden dolayı şu an çalıştığım okuldan daha önce ayrılmak zorunda kalmıştım,geri döndürmek için çok uğraştılar döndüğümde ise (6 ay önce döndüm) mantık çerçevesi içindeki tüm isteklerime tamam demeye başladılar ,velilerim de çok şeker insanlar,daha önce ayrıldığımda çok üzülüp kurum sahiplerini fena halde bunaltmışlardı, bu aralar el üstünde tutuluyorum. darısı tüm meslektaşlarımın başına, iyi çalışmalar.
17-07-2007
Hacer BARBAROS
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

iyi çalışmalar hacer hanım.bana öle atıp tutu zam yapmadı.sözleşmem bittiyor 1 ay sonra yenilemicem.istifa dilekçemi de verdim. 3 seneden beri bu kurumda çalışıyorumvelilerim bana çok bağlı ben gidince napcaklar bilmiyorum.getirsin 450ye 2 yıllık.veliler tepki gösterince de aynı düşünceyi savunabilecek mi? saygılar...
17-07-2007
Hülya UZNER
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

serap hanım herkesin bu işi hakkıyla yapma konusunda haklısınız ama gazi ve selçuktaki çocuk gelişimiyle hacetepe aynı değil onlar öğretmen donanımlı eğitiliyor eğer ders programlarına girerseniz farkı görürsünüz özle eğitim konusunda sadece genel bilgi alıyorlar ve şunuda eklemek istiyorum özel eğitim öğretmenleride lütfen zihinsel engelliler öğretmenleriyle karıştırılmasınlar onlarda sadece belli bir noktada eğitim alıyorlar ama hacettepe çocuk gelişimi hem teorik hemde uygulamalı her engel alanını biliyor ve çocuğun gelişimine göre eğitim veriyor şunuda ekliyeyim teorikte öğreneceksek herşeyi ve fark yoksa neden okudukki gidip pratik yaparak öğrenseydik yada üniversite için çaba harcamasaydık arkadaşlar bunlarda bir emek ve farkı gösterir bize ama hepimizde ortak olmalıyız birimiz olmadan diğerimizde zor oluruz teşekkürler iyi çalışmalar...
17-07-2007
Zülfiye ÇAKIR
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

kimseye doğrudan birşey yazmayacaktım ama sormuşsunuz nasıl zihniyet diye ben hacettepe mezunuyum ve bildiğim kadarıyla tüm okulöncesi kurumlarıda birer çocuk gelişimci bulundurmak zorunda,biz yırtınıyor muyuz illa orada çalışacağız diye,üstelik sosyal hizmetlere bağlı iken sizlerin adı bile geçmiyordu özel eğitim merkezlerinde.ben sizlerin bu kurumlarda çalışmanıza tabii ki karşı değilim fakat herkes kendi işini yapsın lütfen.bizim yerimize daha az ücretle çalışıyorsunuz diye tercih edilenler arasında olmayın, yalnızca bunu demek istemiştim anlayışınız için teşekkürler!
17-07-2007
Hacer BARBAROS
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

SEVGİLİ SERAP HANIM BENDE SİZİN DEDİĞİNİZİ DEMEYE ÇALIŞTIM ZATEN İKİ YILDIR AYNI KONUNUN TARTIŞILMASINDAN ARTIK UTANÇ DUYUYORUM BU FORUMUN AMACI NEDİR Kİ, TABİKİ BİLGİ PAYLAŞIMI, AMA İNSANLAR HERHANGİ BİR KONUNUN KONUŞULMASINDAN ÇOK RAHATSIZ OLUYOR, ARTIK BAZI DURUMLARI AŞMAK LAZIM.. KAÇ YAŞINDA İNSANLARIZ.. HERKESE İYİ ÇALIŞMALAR.
17-07-2007
Tuba KÜÇÜK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

arkadaşlar kimse buralara tartışmak için girmiyor lütfen bu ortamı yaratmayalım. sadece bilgilenmek için soruyorlar. hacettepeli olabilirsiniz ama gazi ve selçuk mezunlarıda bu işi hakkıyla yapıyor.herkes yaptığı işte en iyi olmak en iyisini yapmak ister okulların pek önemi yok nice dersleri unuttuk bile pratikte herşey farklı..iyi çalışmalar..
17-07-2007
Serap ALMIŞ
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

AYRICA BİZ OKURKEN SÜREKLİ HOCALRIMIZA BİZ BU İŞTE YETERSİZ KALIYORUZ GALİBA DİYE ÖZELEŞTİRİDE BULUNURDUK, İNSAN ANCAK KENDİ EKSİ VE ARTILARINI GÖREREK GELİŞEBİLİR AMA SİZİN SÖZLERİNİZE BAKAN SANIR Kİ ÖZEL EĞİTİMİ SİZLER KEŞFETTİNİZ, YETER AMA KAÇ YAŞINDA İNSANLARIZ, TEKRAR SÖYLÜYORUM YAZDIKLARIM BİREYSEL OLARAK SİZLERE DEĞİL TÜM BU TARTIŞMALARA KATILANLARA, VE TEKRARLIYORUM O.Ö.Ö.İ KİŞİSEL FARKLILIKLARINDAN DOLAYI BİR ÖZEL EĞİTİMCİDEN DAHA İYİ OLABİLİR, AMA BU DA HEPİNİZ DEĞİLSİNİZ HERALDE
16-07-2007
Tuba KÜÇÜK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ARKADAŞLAR ARTIK ŞU BAHSİ KAPATSAK, İKİ YILDIR REHABİLİTASYON.COM A ÜYEYİM SÜREKLİ AYNI KONU YANİ, YOK BİZ ÇGECİLERLE AYNI STATÜDEYİZ YOK ÇGECİSİ BÖLÜMÜNÜ TANITMAYA ÇALIŞIR,YETER ARTIK GERÇEKTEN, İSTER KABUL EDİN İSTER ETMEYİN ÖZEL EĞİTİMDE EĞİTİMİN DİREĞİ ÖZEL EĞİTİMCİLERDİR VE DAHA SONRA DA HACETTEPE MEZUNU ÇGECİLER GELİR, BUNU HANGİ KURUM MÜDÜRÜNE SORSANIZ SİZE AYNISI SÖYLER, TABİKİ KİŞİSEL FARKLILIKLAR VARDIR, HERKES BU ELEŞTİRİYİ BİREYSEL ALGILIYOR, OYSA SÖZ KONUSU OLAN ÜNİVERSİTEDE OKUDUĞUNUZ BÖLÜMÜN DERSLERİDİR. YAPMAYIN ARKADAŞLAR SİZ KİŞİSEL ÖZELLİKLERİNİZDEN DOLAYI ÇOK İYİ YAPABİLİRSİNİZ AMA BURDA KONU TEK TEK SİZ DEĞİLSİNİZ "KONU BÖLÜMLERDİR" BURDA KİMSE BİRBİRİNİ TANIMIYOR,SİZİN ÇOCUKLA BAŞBAŞA NE YAPTIĞINIZI TEK SİZ BİLİRSİNİZ, AMA ALINAN EĞİTİMİNDE BIRAKINDA BİR FARKI OLSUN TABİKİ SİZDEN 2 ADIM ÖNDED BAŞLIYORUZ TIPKI ÖZEL EĞİTİMCİLERİN BİZDEN 2 ADIM ÖNDEN BAŞLADIĞI GİBİ.
16-07-2007
Tuba KÜÇÜK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

hacer hanım ne demek çocuk gelişimciler yerine okulöncesi öğretmenliğimi tabiki özel eğitim okullarında okul öncesi öğretmeni bulundurulmak zorunda.bu ne biçim zihniyettir meslektaşız bi nevi pes doğrusu.
16-07-2007
Ayşecan YILMAZ
Okul Öncesi Öğretmeni

Eitim konusunda söylediklerine katılıyorum.Özel eğitim bir ekip işidir. Çocuk Gelişimciler de bu halkanın önemli bir parçasıdır. Kaliteli eğitime önem veren kurumlar kimi neden tercih edeceğini bilir. Bu nedenle kaygın olmasın.. başarılar...
16-07-2007
Özlem Kesmen PARLAK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

hacettepe üniversitesi çge cisiyim bizleri kadrodan çıkaramazlar eğer çıkarırlarsa çocukların gelişimini bile bilmeden doğru eğitim veremezler zaten şimdiden görüyoruz kurumlarda ve şunuda karıştırmayalım arkadaşlar çocuk gelişimi ve eğitimi Türkiye'de tek hacettepede çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenide gazi ve selçukta var sadece...
16-07-2007
Zülfiye ÇAKIR
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

bu saçmalıklara inanmayın bence gitgide düşen piyasayı daha da düşürmek için yapılan şeyler bunlar,ben duyup inanmamıştım bilgisi olan vardır belki diye yazmıştım eğer gerçeklik payı varsa aranızın iyi olduğu velileri birleşmeleri için yavaş yavaş ikna etmeye başlayın derim.patrona bak ya 450 ytl ye çalışacak adam arıyor, inanın içimden yüzüne tükürmek geldi o şahsiyetin!!!!sanki dünyanın en önemsiz işini yapıyoruz...
16-07-2007
Hacer BARBAROS
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

Hülya hanımın haberlerine çok üzüldüm,ne kadar yazık bu olay kurumların ekmeğine yağ sürmek gibi bişey şu şartlarda bile o kadar çok kazanıyorlar ki bu olay gerçekleşince neler olacak zaten özel eğitim çok dikkatli çalışılması gereken bi alan böyle ehliyetsiz kişilerin eline geçincede alan sadece kurum sahibinin çıkarlarına çalışan bi bakkal dükkanından farkı kalmaz.Bu konuyla ilgili herkesi tüm aileleri uyaralım..
15-07-2007
Elif BİLGİN
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

evet hacer hocam bende duydum.hatta çalıştığım kurumun müdürü söyledi. zam talebinde bulununca 2 yıllıklara da çalışma hakkı verilecek ozaman 450 ye bile çalışan çocuk gelişimciler olacak ozaman bu aldığın parayı da bulamayacaksın dedi.milli eğitim el attığı her alanı mahfediyor.beden eğitimcilere sertifika verip fizyoterapist gibi çalışcaklarcaklarmış.herkesin eline ver bi serfika oh hemen her konuda uzman olsun.2 yıllık çocuk gelişimciler bizim bilgilerimize sahip mi bizim verdiklerimizi verebilecekler mi düşünen yok.az paraya çok iş yaptıralımda ...iyi çalışmalar
15-07-2007
Hülya UZNER
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

arkadaşlar bende 2 yıllık çocuk gelişimi mezunlarına imza yetkisi verilecekmiş diye duydum ,umarım ikiside sadece söylentidir.gerçi bizi bu alandan çıkartabileceklerine inanmıyorum ;ne yani özel eğitim öğretmeni yerine sertifikalı sınıf öğretmeni ,çocuk gelişimi ve eğitimcisi yerine okul öncesi öğretmeni/2 yıllık çocuk gelişimi mezunları, fizyoterapist yerinede sertifikalı beden eğitimi öğretmenlerini mi çalıştıracaklar???? böyle saçma birşey olabilir mi,yoksa meb eğitim kalitesini hiç mi düşünmüyor?gerçekse de ne diyelim deneyip görsünler o zaman!
11-07-2007
Hacer BARBAROS
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

Bunlar sadece söylenti. Hatırlarsan yıllardır hep aynı şeylerle meşgul ettiler kafaları. Bence sebebi aynı işi yapan meslek elemanlarını birbirleriyle kıyaslayarak az paraya daha çok iş yaptırmaktır.Mesleğinde başarılar.. Ceren'e selamlar....
09-07-2007
Özlem Kesmen PARLAK
Çocuk Gelişim ve Eğitim Uzmanı

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
İş Arayanlar

iş arayan 575 kişi var. Hemen irtibata geçerek personel eksikliğinizi tamamlayın.

Bugün

Zeynep N. V.
Psikolog

2 gün önce

Muhammed U.
Psikolojik Danışman

Dün

Beyza Y.
Çocuk Gelişimcisi

3 gün önce

Büşra B.
Fizyoterapist

3 gün önce

Derya Ç.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

Ücretsiz İş İlanı
Özel eğitim ve sağlığın ortak paydası olan Rehabilitasyon.com adresinin sektöre özel iş veren ile iş arayan arasında ne kadar iyi bir köprü olduğunu görebilmeniz için çok kısa süreliğini ÜCRETSİZ bir İş İlanı verebilirsiniz.
Yenilenen EÇOP'u Denediniz mi?
Engelli Çocuklar Otomasyon Programı (EÇOP) yenilendi, Demo indirip anında, MEBBİS'den bilgilerinizi yükleyerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
ÜCRETSİZ demoyu hemen indirin ve yükleyin.
  • SINIRSIZ Kullanıcı ve Öğrenci
  • Veritabanı sunucu hizmeti
  • Uzak sunucuya otomatik yedekleme
  • E-fatura entegrasyonu
  • Web tabanlı (mobil uyumlu) veya Masaüstü kullanımı
  • MEBBİS otomatik veri alma ve aktarımı
  • Tüm formların otomatik hazırlanması
  • Yılsonu değerlerlendirme işlemlerinin tek tuşla yapılması
  • Faturaların otomatik üretilmesi ve hatasız MEBBİS'e aktarılması
  • Online teknik destek imkanı
  • Pratik ders yazılabilmesi