Soru-Cevap Formu

Soru-Cevap Formu bilgi

bilgi

merhaba
devlette özel eğitim öğretmeniyimedirnede çalışyorum evlilik dolayısıyla karabüğe yerleşeceğim istifa edip orda özel de çalışmayı düşünüyorum
ancak merak ettiğim bir konu var edirneden istifa edip tekrar devlette çalışmak istediğimde karabüktan açıktan atamalara başvurabilirmiyim çevrenizde böyle yapan arkadaşlar varmı yada bilginz varmı saygılar
17-03-2008
Sevcan DURMUŞ
Özel Eğitim Öğretmeni
3 Yanıt
öncelikle karabüke tayin isteyin. ondan sonra düşünün...
11-06-2008
Şenol KÜÇÜKYILDIZ
Özel Eğitim Öğretmeni

acıktan atama hakkınız eğer stajerliğiniz kalkmışsa var ancak atanacağınız yer illada karabük olur ve kesin atanırsınız diye bi şey yok. o yüzden kendinizi sağlama alın. eş durumu tayini yapmaya calışın en garantilisi bu olur.
09-04-2008
Kara DENİZ
Özel Eğitim Öğretmeni

hocam sadece bir meslektaş tavsiyesi..Devletteyken bir daha düşünün istifa edip etmemeyi..saygılar..
23-03-2008
Birol DAVUN
Eğitimci

Sorunun yanıtını biliyor musunuz?
Sorunun yanıtını biliyorsanız, lütfen aşağıdaki alanı kullanarak soruyu yanıtlayınız.

 

Soruyu yanıtlarken:

  • Doğrudan soruyu yanıtlayınız, veya soruya verilen diğer yanıtları geliştirecek şekilde yanıt veriniz
  • Yanıtınızda hakaret, küfür veya kanunlara uygun olmayan paylaşımlar bulunmamalıdır. Buna uygun hareket etmeyen üyelerimizin üyelikleri durdurulacaktır
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinizde bir otomasyon programına ihtiyacınız mı var?
Engelli Çocuklar Otomasyon Programı (EÇOP) yenilendi, Demo indirip anında, MEBBİS'den bilgilerinizi yükleyerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • SINIRSIZ Kullanıcı ve Öğrenci
  • Veritabanı sunucu hizmeti
  • Uzak sunucuya otomatik yedekleme
  • Web tabanlı veya Masaüstü kullanımı
  • MEBBİS otomatik veri aktarımı
  • PKT, KDF ve diğer formların kolayca üretimi
  • Bir yıl ücretsiz teknik destek