REHABİLİTASYON

KIZIM YÜRÜYEMEDİĞİNDEN DOLAYI FİZİK TEDAVİ GÖRÜYOR.

REHABİLİTASYON NEDİR.SÖZLÜK MANASI VE FİZİKTEDAVİ İLE BAĞI NEDİR.

25-09-2004
Cengiz SARIMADEN
Öğrenci ve Veli bilgilerinin kolayca takip edin.

rehabilitasyon sözlük anlamı yeniden yapılandırmaktır...fizik tedavi ve rehabilitasyon ise dogum sırasında,dogum sonrasında herhangi bir nedenle fiziksel bir engeli olan bireyleri gya yani günlük yaşam aktivitelerinde bağımsızlaştırmaktır...bozuk olan bir yeri yeniden yapmak değil rehabilite etmek yani minımum hasarla kşiyi günlük yaşama adapte etmektir...Fiziksel bir engeli olan bireyler uzman fizyoterapistler tarafından değerlendirilerek kas testi yapılaraksinir problemi var mı ?bakıldıktan sonra kişiye uygun fizyoterapi programı verilir..bu program elektroterapi ve rehabilitasyon diye kabaca ikiye ayrılır...rehabilitasyon kısmında egzersizler ve uygun ortopedik malzemeler secilir...

FZT.KERİM YAPAR

29-09-2004
Belirtilmemiş

iş arayan 1111 kişi var. Hemen irtibata geçerek personel eksikliğinizi tamamlayın.

Nur S. D.

Canan O.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimcisi

Elif Ç. P.

Burak K.

Tuğçe A.

Öğrenciye verilen eğitim modüllerinin sınır kontrolü otomatik yapın.