IS ve MESGUIYET Tedavisi??

Selamlar. Almanyada Is ve Mesguliyet Terapist Meslegimi bitirmek üzereyim.

Türkiyede bu Meslek ne kadar yaygin? Bildiginiz Adresler varmi?

Simdiden cok cok Tessekürler.

Saygilarla.Özer

02-01-2006
Özer BASIRLI

Türkiyede iş meşguliyet terapistligini encok içinde  barındıran meslek fizyoterapistliktir.Fizik tedavi okullarında 1 dönemlik ders olarak verilir.bu ders ile aşagı yukarı iş meşguliyet tedavisinin ne oldugunu ögreniriz.İş meşguliyet tedavisi  cok derin bir konudur.bunu istanbulda 2000 yılında katıldıgım iş meşguliyet kursu sırasında ögrendim.Fransız iş ugrası terapisti vallery hanımın verdigi kurs sizleri ve mesleginizi tanımamı sagladı .Umarım mesleginizin köklerini Türkiyede güzel bir şekilde atarsınız.

24-01-2006
Ahmet KELEŞ

hacettepe üniversitesi fizik tedavi ve rehabilitasyon yüksekokulu iş ve uğraşı (mesleki rehabilitasyon) ünitelerinde çalışmakta olan 2 profesör 3 doçent 1 yardımcı doçent 4-5 asistan arkadaşımız var herhangibirisine ulaşıp bilgi alabilirsiniz. + 90 312 305 15 76 dan isteğinizi bildirdiğinizde OT lerle görüşebilirsiniz.
06-01-2006
Mahmut YARAN