01-05-2020 |

08-05-2020

İSTANBUL (Anadolu)

Ücretli

Yetişkinlerde yaygın bir şekilde görülen disleksi hakkında oldukça fazla araştırma yapılmasına yetişkinlerde disleksi göz ardı edilen bir konudur. Ülkemizde de yetişkin disleksi farkındalığının artmaya başladığı ancak bu konuda çalışan profesyonellerin yetişkin disleksi belirtileri ve ön değerlendirme ile ilgili süreçleri gözden geçirmeye ihtiyaç duyduğu görülmektedir. Yetişkinlerde disleksi belirtileri ve ön değerlendirmede göz önüne alınması gereken süreçlerin bilimsellik çerçevesinde gözden geçirilmesi önemlidir. Dolayısı ile disleksili çocuklarla çalışan öğretmen ve terapistlerin disleksinin doğasını, yetişkinlerde belirti ve öndeğerlendirme prosedürlerini bilmeleri büyük önem taşımaktadır.

Seminer Hedefleri

• Disleksinin nedenleri, yaygınlığı ve erken işaretlerini anlamak.
  • Disleksili yetişkinlerin genel özelliklerini bilmek.
  • Yetişkinlerde disleksi belirtileri.
  • Yetişkinlerde disleksi belirtilerinin değerlendirilmesi.
  • Yetişkinlerde disleksi ve dikkat eksikliğinin beraber görüldüğü süreçler.
  • Bilimsel temelli müdahalenin hedeflerini ve özelliklerini anlamak.
  • Disleksi değerlendirme ve müdahale sürecinde bilişsel süreçlerin önemi.

Seminer Çıktıları

Katılımcılar bu seminer sonunda yetişkinlerde disleksi belirtileri ve ön değerlendirme ile ilgili güncel ve bilimsel temeli olan bilgileri edineceklerdir. Ayrıca disleksi ve dikkat eksikliğinin beraber görüldüğü süreçlerin farkına varacak, ön değerlendirme süreçlerindeki belirtiler ve müdahale sürecinde yer alan bilişsel süreçlerle ilgili uygulamalar hakkında bilgi sahibi olacaklardır.

Fotoğraflar