Kiropraktör Nedir? Ne Yapar?

17-08-2020 |

Kiropraktör Nedir? Ne Yapar?

kiropraktörlerin ne yaptığını araştırmaya çalışıyorsanız, işte size başlamanız için temel bilgilerden birkaçı!

Kayropraktik Tanımı

Basitçe söylemek gerekirse, kayropraktik uzmanları, nöromüsküler bozuklukların tedavisi ve teşhisinde uzmanlaşmış sağlık uzmanlarıdır. Daha sonra omurganızı ayarlamak ve sağlık sorunlarına neden olabilecek omurgadaki yanlış hizalamaları ortadan kaldırmak için kullandıkları manuel ayarlama tekniklerinde özel eğitim alırlar.

Amaç

Kayropraktik tedavisinin amacı, bir hastanın yaşayabileceği herhangi bir ağrıyı azaltmak ve vücudun işlevini iyileştirmektir. Kiropraktörler ayrıca hasta eğitimine büyük inananlardır. Sağlık hizmeti sağlayıcılarınızdan biri olmak istemiyorlar; sağlıkta partneriniz olmak istiyorlar. Sizi sağlığınızı, egzersizinizi ve hatta ergonominizi koruma konusunda eğiterek, yaşam kalitenizi iyileştirmenize ve sağlıklı yaşam yolunda ilerlemenize yardımcı olabilirler.

Omurga ve Sinir Sistemi Bağlantısı

Kiropraktörler, omurga ve sinir sistemi arasında bir ilişki olduğuna ve omurganızı etkileyen herhangi bir yapısal veya biyomekanik sorunun da sinir sisteminizin işlevi üzerinde bir etkisi olacağına inanırlar.

Kiropraktörler, sadece işlevi geri yüklemekle kalmayıp aynı zamanda genel sağlığınızı da iyileştirmek için omurganızı ve sinir sisteminizi etkileyen sorunları ortadan kaldırmaya yardımcı olmak için eğitildikleri yöntemleri kullanırlar. Omurganızdaki normal hareketliliği yeniden kazandığınızda, sinir tahrişini ortadan kaldıracak veya azaltacak ve normal işlevi geri getirecektir.

Kiropraktörler Neleri Tedavi Edebilir?

Çoğu insan, kiropraktörlerin sadece sırt ve boyun ağrısını tedavi ettiğini düşünüyor, ancak bunun ötesine geçiyor! Kiropraktörler şunları tedavi edebilir:

• Tekrarlayan Yaralanmalar
  • Migren
  • Siyatik
  • Bel ağrısı
  • Spor yaralanmaları
  • Otomobil kazası yaralanmaları
  • Artrit kaynaklı ağrı
  • Boyun ağrısı

Bir kiropraktörün yapacağı işin çoğu, nöromüsküloskeletal sistem bozukluklarının tedavisini içerir, ancak aynı zamanda sinir sisteminiz ve kas-iskelet sisteminizle ilgili diğer sorunları teşhis etmek ve tedavi etmek için de eğitilirler. Ayrıca geleceğin en iyi mesleklerinden biri olan şiropraktör olarak da bilinen mesleğin yan dalıdır.

Öğrenciye verilen eğitim modüllerinin sınır kontrolü otomatik yapın.

Manuel spinal manipülasyon teknikleriyle birlikte sağlık sorunlarını tedavi etmek için genellikle soğuk terapi, sıcak terapi, güçlendirme ve germe egzersiz rejimleri, beslenme ve masaj gibi yöntemleri kullanırlar.

Anaokulu Öğretmeni

Kurumunuza ait program, modül sınırlamalarını siz değil, otomasyonunuz takip etsin.

Eleman mı Arıyorsunuz?

Kurumunuz büyüyor, ekstra yeni personele mi ihtiyacınız oldu?

Artık bunları dert etmeyin! Hemen bir iş ilanı ver, gelen başvuruları incele, birkaç görüşme yap ve uzmanla çalışmaya başla. Hepsi bu...

Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinizde bir TAMAMEN ÜCRETSİZ otomasyon programına ihtiyacınız mı var?
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinin tüm ihtiyacı olan yazılımlar RemSis.net sayfası üzerinden TAMAMEN ÜCRETSİZ olarak kullanabilirsiniz.
TAMAMEN ÜCRETSİZ, hemen üye ol, kullanmaya başla.
  • 7/24 Heryerden Erişim
  • Masaüstü, Tablet ve Mobil Uyumlu
  • MEBBİS otomatik veri aktarımı
  • PKT, KDF, BEP ve diğer formların kolayca üretimi
  • Servis Programı
  • Ön Muhasebe ve Futura İşlemleri
Ayrıntılı bilgi için burayı tıklayın.